Ingen trodde på meg

Hei lesere!

Det er vanskelig å tro når noen sier at de har vært med på en så stor norsk serie som Hotel Cæsar, om det er sant eller ikke. Men jeg har video bevis og bilde bevis 🙂
Nå var dette i 2013 så det er mange år siden jeg var med og kunne gjerne blitt med på mer 😀 
Ingen trodde på meg da jeg sa jeg hadde vært med i Hotel Cæsar, jeg har aldri fått tak i bevis da jeg ikke har funnet noe på nett, men nå har jeg endelig fått det til etter 3år 🙂

Video:
Der står jeg både til venstre og i bakgrunnen med rosa bukse 🙂

Sumo (om du har) Sesong 30 ep 58, 22:34 
Bakgrunnen med rosa genser 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg