Svar på spørsmålsrunden #3

Hei!
Jeg lagde egentlig en video men den ble så lang og det ble bare kluss så får jeg heller ta en skrivende spm denne gangen.

 Appelsinjuice eller eplejuice?
 Svar: Eplejuice

▲ Melk eller vann?
 Svar: Begge deler

▲ Katt eller hund?
 Svar: Garantert en katt

▲ Liker du å dra på kino?
 Svar: Både ja og nei, ja fordi jeg er desperat etter å se en film, nei fordi jeg må alltid tisse midt i filmen

▲ Er du en person som liker blomster?
 Svar: Elsker blomster og spesielt kaktuser

▲ Kan du rope HEI uten å virke sur?
 Svar: 
Ja men jeg får ikke vist da haha

▲ Kan du rope HEI og virke sur?
 Svar: Ja men får fortsatt ikke vist det

▲ Liker du duer?
 Svar: 
Haha nja, så lenge dem ikke driter på meg

▲ Liker du sex?
 Svar:
Hvem liker ikke sex?

▲ Liker du å sove lenge?
 Svar:
Ofc, det er deilig

▲ IPhone eller samsung?
 Svar:
iPhone, mest fordi jeg synes de er mer ryddig ut ifra alle mobiler jeg har hatt

▲ Mac eller Windows?
 Svar:
Windows, jeg har prøvd ut mac men fysj så rotete for en som overhode ikke er vant med de pcene

▲ Favoritt mat?
 Svar:
Chop Suey, kebab, taco, tika masala og gresk gulasj

▲ Favoritt kles butikk?
 Svar:
Har ingen favoritter, jeg bare går dit de har størrelsen min og ikke er så dyrt

▲ Drømme Tattovering?
 Svar:
Har ingen drømme tatovering atm

▲ Drømme bil?
 Svar:
Impala, alle du kan få tak i fra 1960 og oppover (kun de gamle)

▲ Drømme jobb?
 Svar:
Frisør

▲ Hva er det perfekte liv for deg?
 Svar:
En jobb, gift med mannen i mitt liv, barn, hus og lappen og egen bil ♥

▲ Favoritt film?
 Svar:
Løvenes Konge over alt sammen

▲ Favoritt spill?
 Svar:
Sims 3, IMVU, SNES Marion(super nintendo) og Gosupermodel men RIP det 🙁

▲ Favoritt sang atm?
 Svar:
Scarf! – Club Inferno 

▲ Hva skal den neste Tattovering være?
 Svar:
Tenker jeg skal få til en alien med kaktus på hver sin side

▲ Favoritt stilling (sex)?
 Svar:
Doggy og misjonær med pute

▲ Sommer eller vinter?
 Svar:
Er det dårlig vær om sommeren så er det like greit at det er vinter

▲ Hva syntes du om nye 10% fravær grense?
 Svar:
Forferdelig. Den ble laget for dem som skulker for morro, men det han idioten ikke tenkte over er oss som sliter psykisk og fysisk. Jeg skulle vært ferdig med skole nå, men siden jeg sliter så mye med skole så er ikke jeg ferdig før jeg er 20år! 2015 datt jeg ut, 2016 forbedret jeg meg. Det kan jeg ikke nå så lenge fraværsgrensa er her, jeg fikk 30% i alle fag og hadde egt ingenting på skolen å gjøre for jeg fikk ikke vurdering. Jeg bestemte meg for å gå vg2 over 2år så jeg har mulighet for å ta opp fellesfagene mine. Så ja, fraværsgrensa er ødeleggende for oss.

▲ Syntes du mobbing blir tatt bra hånd om i norske skoler?
 Svar:
Ikke i det hele tatt. Det er kvalmt av dem å si hvor mye de skal ta tak i dette, men egt så setter de det bare på den øverste hylla.

▲ Hvor mange land har du vært i?
 Svar:
Norge og Sverige egt, men har kjørt igjennom Danmark, Tyskland, Østerrike og Italia for å komme til Kroatia

▲ Hvor mange språk kan du?
 Svar:
Norsk, engelsk, litt svensk, litt dansk, litt tysk og litt japansk

▲ Hvis du kunne velge, hvilket språk ville du snakket?
 Svar:
Veldig usikker, liker veldig godt Tysk og Japansk. Må jeg velge så blir det tysk, det er et veldig nydelig og morsomt språk

▲ Hva tror du er enklest? å være gutt eller jente?
 Svar:
I denne generasjonen så er det enklest å være gutt, iallefall på nett. De kan vide overkroppen sin uten å bli rapportert

▲ Bruker du dyretestet sminke?
 Svar:
Egentlig ikke, men dessverre har jeg en foundation som er dyretestet. Den kostet meg 300kr så den skal brukes opp før jeg finner noe annet, er den første som har funket på huden min også

▲ Hva synes du om kjæresten din?
 Svar:
Han er jo kjæresten min for en grunn?

▲ Er det noe du synes han kunne forandret på? isåfall hva?
 Svar:
Jeg synes han kunne vært litt flinkere til å være åpen, vise litt mer følelser når vi snakker om forholdet. Det er litt vanskelig men får håpe det forbedrer seg. Ellers så viser han følelser ved å gjøre meg godt og gi meg masse kjærlighet ♥

▲ Leser du noen blogger?
 Svar:
Leser ikke fast, men jeg titter innom Sophie Elise, titt og venninna mi sin

▲ Hva er ditt mål innen blogg?
 Svar:
Enkelt, tjene penger. Hvorfor? Fordi jeg har en drøm som koster flesk. Hva er drømmen? Åpne min egen salong og tattoo sjappe, så jeg gjør alt jeg kan for å kunne nå dette før innen 5-10år. Lønnen jeg vil tjene vil ikke være nok.

▲ 3 positive og negative ting om aleks? (broren min)
 Svar:

1. Enkel å snakke med                             1. Han rager på spill og rage quitter like fort som meg
2. Enkel å ha noe med å gjøre                  2. Han kan være en klyse til tider
3. Han er omtenksom og snill                   3. Tar mat som ikke tilhører han (feks youghurt eller sjokoladen min)

▲ Har du et godt forhold til søsknene dine?
 Svar:
Mer med lillebror enn støresøster

▲ Er du fortsatt venn med Frida?
 Svar:
Helt ærlig så vet jeg ikke, vi kan finne på ting sammen men ingen har bekreftet noe vennskap ennå

▲ Favoritt tv-serier?
 Svar:
Atm Hotel Cæsar

▲ Hvis du hadde fått barn nå, hva ville navnet vært?
 Svar: Gutt:
Amund     Jente: Sakura

▲ Tror du at du og kjæresten din kommer til å være sammen for alltid?
 Svar:
ofc han er bae, spurte han nettopp og svaret var “det håper jeg da” <33333

 

Endelig var jeg ferdig 😀
Prøve å leke fin ahhaha

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg