“Gud sendte engler ned på dem”

Nesten 4mnd siden sist kollisjon, forrige gang var det en gutt som ikke holdt vikeplikten sin så begge styrte unna så passasjer sidene kolliderte. Lasse fikk igjen 15K for skaden.

Han la de 15K på sparekonto og har lagt til ekstra slik at han hadde råd til ny bil når han skulle vrake “Bessie”, det er hva han kalte bilen sin. Han tenkte han skulle vrake den på verksted, men siden jeg har mast så lenge på å få bilen bort da den ikke lenger var trygg på veien, så skjedde det uforventede..

Søndag 05/02/17 kunne vi mistet livet. Vi skulle hjem til mamma for jeg spurte dagen før om hun ville ha middags gjester, samt så skulle jeg ha passet mitt da jeg skal til Polen i mai, så tenkte at jeg kunne hente det nå så jeg slapp å tenke mer over det.
 
Det ble ikke som forventet. Jeg satt på mobilen for å finne annen musikk da jeg kjente at bilen vinglet litt, jeg tittet opp og så at Lasse mistet helt kontroll over bilen. Det fløy så mye rundt i hodet mitt og jeg visste hva som kom til å skje da jeg så en bil komme mot oss, bilen begynte å svinge skikkelig og den snurret, fronten på lasse sin side traff den andre bilen, jeg holdt hendene foran fjeset for jeg klarte ikke tanken på hva som skjedde. Jeg blacket ut i noen sekunder og kviknet til og så meg rundt, vi hadde endt opp i grøfta på motsatt kjørefelt.

Politibiler, ambulanse og akutt biler samt en brannbil dukket opp, jeg er usikker med de andre, men av meg og lasse så var det jeg som fikk størst smerter. Lasse ble fratatt førekort til de har fått sett på bilen, airbagene hadde ikke utløst seg så det kunne gått veldig galt.

Men det skjedde gode ting også, jeg fikk tattoo dagen før, bilen ble endelig vraket og jeg er på bedringens vei 🙂
Lasse skal se på bil til helgen så får vi se hvor lenge det er til han får tilbake førerkortet 🙂


 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg