♡ Get to know me ♡

Hallo dere!

Tenkte jeg skulle lage en “get to know me” greie så dere kan se litt på hva jeg har traumer for og liker maybe? :’) Dessverre får jeg ikke laget video da jeg ikke har muligheten til det D: men får prøve en annen gang 🙂

 

☯ Mamma hadde egt termin med meg i Mars måneden men jeg kom ikke før i april

☯ Jeg skulle egt Ann Kristin men de endte opp med og kalle meg Ann Mari istedet

☯ Jeg hater og kjøre buss på vinteren da det er glatt ute og spesielt i rundkjøringer

☯ Jeg kan være fryktelig utålmodig til tider

☯ Jeg kan forvente så mye men ender opp med at det skjer det motsatte

☯ Jeg har hatt barnevernet på nakken i 3år, nå er det 1år siden jeg var ferdig med dem pga jeg var lite på skolen

☯ Jeg har fått diagnosen konsentrasjonsvansker/ADD

☯ Jeg mener jeg har angst og krever en diagnose på det

☯ Jeg har angst for det meste, spesielt mange folk

☯ Jeg er ganske så sjenert og en stille person

☯ Jeg elsker Anime, manga og alt in between

☯ Jeg har alltid hatt lyst til og lære piano og gitar, av og til fiolin

☯ Jeg har en ganske så rar musikk smak, det kan gå fra Animated, disney, rock, heavy metal til nymoderne. Alt egt

☯ Jeg har holdt på med Nightcore i 7år nå men jeg startet på fult i 2012

☯ Jeg elsker kinesisk mat ;-; like Chop Suey!!

☯ Jeg hater insekter, de er drit ekle

☯ Jeg er mer glad i søtsaker enn jeg er i sund mat, men hvem er ikke det?

☯ Favoritt landet mitt er Japan, typen vil så gjerne ta meg med på bryllupsreisen

 Har farget håret også!! Video er på vei ut :)))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg